Kubranoyan Eşimin korona testi pozitif çıktı bebeğimle bende henüz belirti yok. Bu nasıl olur aynı odada uyuyoduk öğrenene kadar. Hastalanalı 5 gün oldu acaba bizde olur muyuz yoksa olsaydı simdiye kadar kendini belli eder miydi ☹️☹️☹️
Annesininpamuguzeynepelif Kubranoyan esimin isyerindeki arkadasida korona olmus kuzum,ama esinde cocugunda cikmamis, insallah sizde de yoktur, olabiliyor o sekilde de, acil sifalar diliyorum..
Kbra89 Kubranoyan kayınbabam şuan pozitif hastalandığında grip sanıldı kimse koronadan şüphe etmediği için dikkat edilmedi eşim ve kayınvalidem temasta sürekli bulundu bilmeden.ama onların testi negatif çıktı olabiliyor
Kubranoyan Kbra89 yaa çok şükür bizde öyle olduk 3 gün farketmeden hep bir aradaydık simdi ayırdık odaları her şeyi ama bebeğim için çok korkuyorum ☹️
Annesininpamuguzeynepelif Kubranoyan sende saol kuzum benim, Rabbim yardimciniz olsun insallah, icinizi ferah tutun..❤❤❤❤
Kubranoyan Annesininpamuguzeynepelif insallah canım elimizden geldiğince ferah tutmaya çalışıyoruz ☹️
Kubranoyan Aksumervenur insallah canım tahminen eşime bulaşalı bugün 5 gün falan insallah geçmemiştir 😕
Metesmom Kubranoyan Çok geçmiş olsun canım. Bizim bir akrabanın işyerinde biri korona olmuş ne işyerinde ne de ailesinden kimseye bulaşmamış. İnşallah sizin de öyle olur.
Prensimoglm Kubranoyan canım değişiyor inanki evde herkese bulasmayabiliyor da annemin testi pozitifti babamla kardesim negatifti mesela
aysenurkerem Kubranoyan en geç 1 gafta içinde belirti oluyor. Eşiniz evde de maske taksın. Lavabodan çıkınca yarım saat havalandırın ve çamaşır suyu dökün
Kubranoyan aysenurkerem odadan çıkmıyor canım tuvaletleri falan ayırdık yemeğini kapısına bırakıyorum ama yine bebek olunca çok korkuyorum içim hiç rahat değil 😕
Papatyasevdalisi Kubranoyan 14 icinde belirtiler cikiyo canm ama panik yapma bende hamileyken gecirdim 5 yasinda kizim esim ayni odadaydik pozitiften sonrada Ayni evde ayni odadaydik sadece yatarken ben diger odada yatiyordum evim cok kucuk ayri odada yasama imkanim yoktu zaten evin yemegi isi bende evde kucuk cocukta var ve kizim bana asiri duskun evde gecirdim hamd olsun