Dilhunizade bizde 7 aylığız ve yaklaşık 2 aydır bu şekildeyiz her gürlü çözüm yolunu deniyorum ama çare yok. Eğer atak haftasında isenizde biraz sabredin ve sakın yatağınıza almayın ben o hatayı yaptım şimdi hem uyku uyumuyor hemde gece benden ayrılmıyor. Çok zor çoookk. 🙄🙄