Hanımlar,4 ay 11 günlüğüz bebegim doğduğundan bu haftaya kadar hic gece uyanmazdı acıkma durumu dışında. Hatta ben alarm kurup uyandırırdım 2,3saatte bir ama son 4-5 gundur anlamsiz uyanmalari var yedirmeye calisiyorum 2 emip birakiyor normalde yüz üstü uyr bebegim ama dönmeyi öğrendigi icin yüz üstü yatirdgm gibi kendini çevirip tekrar uyanıyor. Bi kaç gündür gece 2 defa uyanan bebegim özellikle bu gece belkii bin defa uyandı gece uykumuz bozuldu ve boyle ilerleyecek diye korkuyorum. Gündüz zaten uyku saatleri cok kısa ve az. Bir gece uykumuz vardi o da bu hafta perisan oldu birde çığlık atmalarimiz var tabii oynarken ağlarken vs. Atak haftasında miyiz acaba ondan mi yoksa farklı bir nedenden dolayi mi var mi aynı şeyleri yaşayan??