Mervehrrm benim gogus ucum olmadigi için emziremiyordum sagipta veriyorum. Uclada denedim biberonun rshatlihina alisti tabi o kadar akiskan gelmedigi icin cok agliyodu 60 günlük olduk emmesi güçlendi diye bi deneyim dedim valla aldı memeyi 2 gün ara ara denedim varya böyle bi acı yok 😣 ucunda baloncuk gibi bişey çıktı iç çamaşırı giyemiyorum çok berbat acıyor emerken can cekisiyordum olcak gibi değildi valla agliyorda doymuyor sagmaya devam ediyorum 😣