Tubaeyvz Seelinn slikon meme ucuyla süt sağımı yapıla biliyo mu makina öle acaba avent makinem var bebeğim küvözde olduğu için sağım yapıyorum ama yariklar var çok fena eğer etkili olursa hemen alayim
Ebruelcin Sedabay 2hafta önce sattım ben daha, arkadaşimin arkadaşina, o olmadan emziremezdim diyor her seferinde dua ediyor
Sedabay Ebruelcin ebru hanm benim 20gün oldu su an almak işe yarar mı biliyor musunuz? Fikri olan varsa yardımcı olabilir mi gerçekten her emzirme ağlamakla geçiyo
Ebruelcin Sedabay ben doğum yaptıktan 1 ay sonra aldım, 1 günde faydasını gördüm hemen, kesinlikle tavsiye ediyorum, 1,5 ay kuklanmak bana yetti, kullanim süresi kişiden kişiye değişiyor, tekrar cocuk dusunmedigim için sattım
Hazirana Eliztosum_ emzirdikten sinra sogani rendele suyunu sur 5-10 dk acik kalsin hava alsin sonra yika gunde 3 kere falan yap 2 gunegecer
Mervehrrm Silverette gümüş kapaklar cok memnun kaldım tavsıye ederım bagıra cagıra emzırıyodum bebeğimi ama cok sukur gectı 🙏🏻😊
Gus Nefesim canım bebeğin kaç günlük şu an seninle aynı şeyleri yaşadığımı okudum. Göğüslerim çok yaralı vr mastit oldum sağ göğsüm taş gibi uçlar yaralı.duacid diye bir antibiyotik kullanıyorum ve hala geçmedi sertlik. Sen nasıl geçirdin var mı tavsiyrn
Nefesim Gus kızım 2.5 aylık klavunat 1000 mg kullandım 3. Günde mastit bitmişti yara içinde garmastan pomad ve avent göğüs kalkanı kullandım yaralarım da geçti şükür hala göğüs kalkanını kullanmaya devam ediyorum ama hem sütler boşa akmamış oluyor topluyor tek sıkıntı yara olduğu zamanlarda kızıma sağıp biberonla verdiğim için meme reddi yaşıyoruz beni emmek istemiyor sağıp biberonla vermeye devam ediyorum 🙄
hmrvkara Tugbametee eczaneden e vitamini al avicap içinde jeli gögüs uçlarına sür 🤗 hamileliğimin 9. Ayında başladım şuan hala sızladığında sürüyorum üstünü gögüs kalkanıyla kapatıp sonra yıkıyorum çok işe yarıyor etkisini hemen görüyorsun
Gus Nefesim hımm canım ilk mastit olduğumda bana da klavunat vermişti be geçmişti kontrole gideceğim onu isteyeyim bari yaraların iyileşme sürecini kaç gün sürdü . O kadar canım yanıyo ki çocuğumu kucağıma alıp bağrıma bile yaslayamıyorum artık. Krem sürüp aventin göğüs kalkanını mı taktın hep bi de emzirmedin o süreçte anladığım kadarıyla
Nefesim Gus 1 hafta sürdü yaralarımın iyileşmesi antibiyotik yuttuktan 2 saat sonra emziriyordum garmastan pomadda lasninoh gibi sürüp yıkamadan emzirebiliyorsun o şekilde emzirdim şimdi yaralarım tamamen geçti ama bu seferde meme reddi çıktı emmediği için göğüsüm tam boşalmıyo sağmakla ınşallah tekrar mastit olmam 🙄
Mervehrrm BiciNanaMusi daha ılk gunden cok etkı ettı ılk acısını aldı benım ucu su toplamıs gıbı top toptu o gorunum gectı fakat herkese gore herkesın yarasına gore de farklı zamanlarda ıyılesme gosterebılıyomus ben cok tedırgın aldım ya ıse yaramazsa yıne dıye cok pahalı cunku ama sukur ıse yaradı artık bebeğimi emzirmek cok keyıflı sızlerde kurtulursunuz ıns bı an once
BiciNanaMusi Mervehrrm benim gogus ucum olmadigi için emziremiyordum sagipta veriyorum. Uclada denedim biberonun rshatlihina alisti tabi o kadar akiskan gelmedigi icin cok agliyodu 60 günlük olduk emmesi güçlendi diye bi deneyim dedim valla aldı memeyi 2 gün ara ara denedim varya böyle bi acı yok 😣 ucunda baloncuk gibi bişey çıktı iç çamaşırı giyemiyorum çok berbat acıyor emerken can cekisiyordum olcak gibi değildi valla agliyorda doymuyor sagmaya devam ediyorum 😣