bitterdelisi24 Allah sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin sizlere, çok güzel bir şeymiş ya anne olmak.. Burada bazı anneler paylaşıyorlar ikinci çocuk olursa sanki ilkine haksızlık ediceklermiş gibi hissediyorlarmış falan, benim ikisi birden olduğu için öyle hissetme fırsatım olmadı ama inanın her birinin sevgisi çok çok farklı, anlatamıyorum bile çok özel çok güzel 😊 hakkınızda hayırlısı olsun canım inşallah