Cicismoms Cokilerce öf yarın yenisini alcam yaaa🙈🙈 bende bu sıcakta bozulmasın diye dolapta tutuyordum
Cokilerce Cicismoms inşallah ihtiyaç duymazsınız ama bir kenarda durmasıda şart eczacınıza sorup buraya yazar mısınız ben de soracağım
cypriot Bizim evin en serin yeri kiler, ben kilerin girişine koyuyorum valla 😂 kapıyı açınca hemen sağda yerde duruyor 😬
Bebeklerm Hamzam hiç bilmiyorum bende bir ay sonra özelliğini yitiriyormuş ağrı kesmiyormuş bende aşı için almıştım bir kaç kez kullandım bir ayı geçti daha yarıdan fazlası duruyordu attım
cypriot Cokilerce Bizimde yok aslında, alaturka tuvalet 😂 üstüne mermer koyduk, adını da kiler koyduk yaptık oldu işte 😂
Cakos Cokilerce Aaa ben de dolapta sakliyorum . Cunku evin derecesi yuksek yani sicak . Bozulur falan diye . Yanlis mi yapmisiz simdi 🙄
Hamzam Bebeklerm iyi oldu,mantıklı yenilemek lazım en azından 2 ayda bir,imkanı olan her ay değiştirsin
Diamonde Cokilerce şeker içerdiği için buzdolabında donma yapar. Oda ısısında güneş almayan bir dolapta olabilir
Bgmbgmbgm Cokilerce izmirdeyim ben de erzak filan koyduğum dolapta muhafaza ediyorum.. ve açtıktan sonra en fazla 4 haftaydı sanırım kullanma süresi varmış, ben yeni öğrendim.. belki siz de bilmiyorsunuzdur diye paylaşmak istedim