Cokilerce Merhaba, calpol şurup aldım ama üzerinde buzdolabında saklamayın yazıyor, tanıdığım herkeste dolapta saklıyordu izmirde havalarda çok sıcak siz nasıl saklıyorsunuz? Nasıl saklamalıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz 🤷🏻♀️
mer_mer Cokilerce salonda masanın üstünde duruyor salonda klima hep calıstıgı icin ne sıcak ne soguk ne güneş görüyor ne nemli
Bebeklerm Cokilerce bende tam bilmiyorum ama nerede saklarsan sakla açtığında 1 ay içinde tüketilmeyenin kullanılmamasını okumuştum ağrı kesici özelliğini yitiriyormuş benim 5 yeğenim var ablalarım hep buzdolabında saklayıp şişe bitene kadar kullanmışlar
Nursma Cokilerce ben dolapda saklıyordum ama yanlış mı yapıyormuşum? Bizde İzmir’de yaşıyoruz ve hava gündüz 30 ° den fazla oluyor dışarda durabilir mi ki o sıcakta?
Cokilerce Bilge_ 25 derecenin altında yazıyorda bizim ev 35den aşağıyı görmedi daha gece bile anca 32 bozulur mu diye düşündüm
Bilge_ Cokilerce Yani buzdolabında saklamayında şekerlenmiş gibi bir kıvam alıyor. Ben öyle olduktan sonra atmıştım
Zelisblt Bnde hep buzdolabında saklarım, ayrıca 7 ay olck alalı 🤷♀️. Neyseki çok ihtiyaç duymuyoruz çok şükür
Cicismoms Cokilerce öf yarın yenisini alcam yaaa🙈🙈 bende bu sıcakta bozulmasın diye dolapta tutuyordum