Bende sezeryan doğum yaptım 2019 mayıs ayında. Göbeğim kalmadı diyemem çok hafiften biraz var. Ama arkadaşımın göbeği sarkmış gibi, dikişlerinin üzerine geliyor kızlar sizlerinde öyle mi? 2019 Haziran’da doğurdu kendisi. Toparlaması gerekmiyor muydu? Şu an yan yana tam da bu konuyu konuşuyorduk 😇