Cgdmckr Sezaryen olan arkadaşlar göbekleriniz duruyo mu durmuyosa nasıl hangi yöntemle kacinci ayda gitti ya? Ben 16 Aralıkta doğum yaptım 17 kilo verdim şuan 69 kiloyum göbeğim ilk günki gibi degil ama yine duruyo doğumdan önce 67 kiloydum boyle gòbeğim yoktu olmadida hic 🙄😏
TutuKelesh Cgdmckr 4 ay oldu doğum yapalı 5 aylık hamile gibiyim. Çok utanıyorum halimden. Korse aldım takmaya başladım. Bakalım
Deletedmom335 Cgdmckr benim göbeğim kalmadı 2 sezeryan geçirdim şuan dümdüz karnım korse kullanmadım spor diyette yapmadım ama adet görüyorum 2 aydır onun etkisi sanırım
Cgdmckr Zahidenur79 off ne olacak bu göbekler gördükce moralim bozuluyo hep diyetteyim valla kilo gdyo ama göbek cook zoor
Zahidenur79 Hilce_ ya ben spor yapmayiyorum ama diyt yapıyorum kendime göre ekmeğimi azaltım akşam 6 dan sonra birşey yemiyorum sadece su yada kahve öyle böyle verdim biraz
alpin-annesi Ben de 7 temmuzda doğum yaptım 59 ile hamile kalmıştım 69 ile doğuma gittim şu an 62 kiloyum ama göbeğim var nasıl gidecek bu göbek 😓
Annekeki 20 Aralikta dogum yaptim. 59la hamile kaldim 75le dogurdum suan 55,5-56 gidip geliyorum gobegim de kalmadi. Sut alerjisinden dolayi aburcubur vs kestim kendi gitti🧐
Cgdmckr Annekeki kilonuz baya az belki ondan mi acaba kalmadi gobeginiz ya bende kestim inanin 4 aydr abur cuburu hep diyetteyim kilo gidiyo ama gobek duruyo bakalm az daha verince belki gider
Cgdmckr TutuKelesh o zamanlar bende oyleydim valla ya insan dar giyse ortaya ckiyo gobek bol giyse kilolu gozukuyosun. Bende korse takarak 2 ayda brazda olsa azallttim gobegi ama yine var
Zahidenur79 Cgdmckr canim göbek bir yıla kadar anca gider ilk doğumun galiba benim ilk dogumum da sanki daha doğum yapmamış gibiydim bir yıl SONRA toparlandı göbeğim
Cgdmckr Zahidenur79 evet canim ilk doğumum 8 ay 18 gun oldu dogum yapali bse kalmadi 1 yila o zaman insallah gider ya moralimi bozyo
Kbrdn Zahidenur79 merhabalar dogumdan sonrakı 4-5 ayda gobegınız 5 aylık gbımıydı yanı ben bayaa zayıfım ama kocaman göbegım var forumda bıcok kısının göbegı gıdecekse 2 ayda gıdıyor yada kılolu olduklarına baglıyorlar ama bende kılo da yok balon gbı göbek var canım cok sıkılıyor zamanla gıttımı sıznkı
Ates_mami Cgdmckr biraz anatomi meselesi sanırım. 2 sezeryan dogum yaptım. 1 hafta sonra karnım hep dümdüzdü. Minyonum ve gebeliklerimde de karnım hep çok azdı. 30.haftadan sonra dışardan belli olurdu. Bunun etkisi var sanırım. Öyle hamile gibi bir Karnım olmadı yani. Hatta şuan 20 haftalık hamileyim hiç yok karnım 😐
Minikannesi00 Cgdmckr bende 43 gün önce doğum yaptım ,hiç göbek falan kalmadı ,özel bişeyde yapmadım . Sadece biraz deformasyon var ,kişinin yapısıyla ilgili sanırım . Ben korse kullanmıştım sadece 5 gün
Minikannesi00 Cgdmckr valla ben en başta taktım sonra çıkardım zararlı olur diye 😂 doktorum takma diyordu karın kaslarım tembelliğe alışmasın dye çıkardım