Sık emzirmek, sürekli memeyi sağmak. Hatta ben şişen göğsü önce sağar öndeki sulu sütü alır sonra emzirirdim. O sırada diğer göğsüm şişse onu da sağardım. Bi de en önemlisi ğöğsün mikrop kapmamasına dikkat etmek. Uçta oluşan yaralardan ya da hassaslıktan mikrop bulaşırsa göğüste sertlik aşırı ağrı ve ateş yapıyor. O yüzden sık sık temizlemek ve dikkat etmek lazım. Bir de ilk 3 aydan sonra göğsün sütü ayarlaması gerektiğini öğreniyor. Ama şu an 8 aylık olduk ona rağmen bebeğim emmek istemediği zamanlarda göğsüm hemen şişiyor fırsat vermeden hemennn sağıyorum