Blackbaby sezeryanla ne alakası vae :)) asıl normel dogum yapan bebekler korkması lazım :) oyle bısey yok normel dogumla yada sezeryanla bazı bebekler korkuyor normel dogum uapan bebeklerıde gordum korktugunu bence bebekler guven duygusundan uapıyor benm kızımda korktugunda dırek bana kaçıuor hangı bebegı gorsem ya annesjne ya babasına kaçar zaten :)