Deletedmom322 aynı durum bizdede var sanırım park beşiğimizde dk başı uyanıyordu 7 aylığız biz ama . şimdi yatamın yanına yün yorgan artım etrafını yastıkla çevreledim yatıyo döne döne🤦♀️. ben bi yatak alıp etrafını böyle yastıkla falan desteklemeyi düşünüyorum kış gelince