Arkadaşlar iyi akşamlar. 13.5 aylık bebeğim var. Daha küçükken park beşik almıştık ilk zamanlar çok iyiydi. Sonra dönmeye faln başladı ayaklandı derken yatmaz oldu onda. Çok dönerek uyuduğu için çarpınca uyanıyo. Yaz başından beri odaya döşek serdik yerde beraber yatıyoruz ama ben mahvoluyorum haliyle. Sabah her yerimin ağrısıyla uyanıyorum. Alan geniş olduğu için Deliksiz uyuyo bebeğim ama havalar soğumaya başlıcak artık o da yerde yatamaz. Ne önerirsiniz, nerde yatacak bu çocuk 😳