Nurcan1991 Mervemrah73 yok ben kullanmıyorum şükür ayakta atlattım tat ve koku gelmedi bir tek Allah şifa versin ❤️
boncukhaniminannesi Bende ilaç kullandım ve buna rağmen emzirdim emzir dediler burada bir kac annemizde de gördüm ilaç kullanıp emziren. Çok çok geçmiş olsun tez zamanda iyilesirsin inşallah . Bebelac iyidir tabi ver aç kalmasın yavrum
Tugce89 Mervemrah73 ne ilacı verdiler ve canım bnde dün öğrendim dört aylık bebeğim var bana ilaç vermedi kimse
Elifinannesi101019 Mervemrah73 bebeğin bağışıklığı guclenmesi adina emzirmem tavsiye edildi ilac verildi ama p.tesi geri teslim edecegim kullanmadan atlattim agir hastalara verilsin
Eminannesi Elifinannesi101019 nasıl atlattın canum kaç günde negatife döndü neler yedin eklem agrın var mı idi varsa ne zaman son buldu
Tugce89 Elifinannesi101019 neilaci verdiler bana vermediler sadece öksürük ve ağrısı kesici verildi eklemlerin agriyor diye başkada bişey yok . Ama bebeğim dün gece uyumadi ateşi çıktı onami geçiyor nabuo korkuyom :(
Yusra_buglem Mervemrah73 çok geçmiş olsun..canım senin kan gurubun ne ve nasıl atlatıyorsun hafifmi siddetlimi
Sergl1425 Mervemrah73 hipp organik Bi mama istersen onu al canım emzirmeye eksen ama ağır değilsen emzir sütün antikor üretiyor sonuçta bebek için iyi olur
Elifinannesi101019 Eminannesi 10.gündeyim bol bol sarimsak limon meyve yogurt tukettim vardi olecem saniyordum resmen 8.gunde azaldi agrilarim bugun sadece vucudum yorgun
Eminannesi Msridil şiddetli eklem agrıısı öyle böyle değil kemiklerin lime lime oluyor sanki sonra enseden giren zonklayan baş agrısı burun akıntısı
boncukhaniminannesi Elifinannesi101019 çok geçmiş olsun canım bol bol su da iç süt ve süt ürünleri sık tüket
Eminannesi Elifinannesi101019 aynen canum çok zor başa gelmeyen anlamaz Allahım yardım etsin tüm hastalara