Mervemrah73 Kızlar bebeğin 3 aylık bebelac iyi mi versek günde kaç kez ve ne kadar ben covid_19 olmuşum 🥺😷😢😔😔
Alim7189 Mervemrah73 doktora danışıp emzirmeye devam etseniz daha iyi olur ama emziremeyeceginizi söylediyse ben sma yada Aptamil conformil oneririm
Aycha Mervemrah73 eltin doğum yaptıgı hastanede covid kaptı henüz 10 günlük bile değil dr emzirebilirsin ddi
Moms33 Mervemrah73 benim kuzenim de covid oldu 22 günlüktü bebeği ama emzirdi ve neredeyse belirtisiz atlattı. Bencede emzir canım
minikailemmm Mervemrah73 ilaç vermedilerse emzirenilirsin sorun yok cnm cok gecmiş olsun mama verceksen de bebegin ne kdar içmek istedigin karar verir ama genelde 90 yeterli 2 3 saatte bi
Nurcan1991 Ben de pozitif im bir haftadır.Bebeğim 4 aylık hep emzirdim hatta bazen maske takmadan emzirdim çok şükür bir sıkıntı olmadı gayet iyi bende düzeldim
Nurcan1991 Mervemrah73 yok ben kullanmıyorum şükür ayakta atlattım tat ve koku gelmedi bir tek Allah şifa versin ❤️
Tugce89 Mervemrah73 ne ilacı verdiler ve canım bnde dün öğrendim dört aylık bebeğim var bana ilaç vermedi kimse
Hayat63 Mervemrah73 sana nasıl ilaç verdi doktor bebek emziriyorum demedim mi ilaç alıuorsan parol dışında emzirme bebegi ama ilaç kullanmıyorsan emzirmeye devam et sütten geçmiyor bende şuan pozitifim maske takıp eldiven takıp bebegimi emziriyorum
Mires Mervemrah73 emzirmekle bulaşmıyor canım maske takıp emzirebilirsin birde ellerini sürekli yıka geçmiş olsunn