Bizde tam 6 ayda olduk . Genelde bütün çocuklarda olurmuş korkulacak bir hastalık değil çok şükür. 3 gün ateş yapıyor ateşi çok yükselmezse sıkıntı yok . 3. Günden sonra deride kırmızı döküntüler başlıyor ama kaşınmıyor . Kendiliğinden 7-8 gün içerisinde geçiyor .