Gzdee92 bu arada nasil oldu sizin durumunuz, bebis kusuyor mu hala ?
Benimki de kusuyir bazen ama hani meme ya da mamadan degil de kipirdatmak zorunda kaldigimda kusuyor . Altini emzirmeden once acmaya calisiyorum ama bazen emerken yapiyor. Keyif emmesi degil karim doyurma emmesi ise altini acarsam ya da gaz cikarmaya calisirsam kusuyor biraz. Yedikleri yatissin diye tekrar memeye acliyorum sakin durdugu icin .