Cakbibeslik aminnn canım yatmaktan bıktım zaten küçük bebeğim var yatırmıyor bugün baska doktora gittim kanama alanı cok oldugu için boşalması lazım biraz yürü otur faln dedi simdi öyle yapıyorum rahmim baskı yapıyor afedersin çişe bike zor cıkıyorum çyle bir sancılarım var ki böyle giderse sonlandırırlır hamilileğim cünkü dokuz ay böyle yapamam ben cok psikolijk olarak yıprandım