merhaba, 5 haftalik hamileyim. Dun icime dogan hissiyat sonucu doktora gorunmek istedim. Muayene olurken doktorum kesenin arkasinda muz seklinde kanama alani gordu. Henuz kalp atisi duyamadik. Doktor ille de kanaman olacak diye bi sey yok ama olabilir de, 1 hafta surekli yat, ayaga tuvalet haricinde kalkma dedi. 1 hafta icerisinde kendiliginden yok olmasi gerekir vs tarzinda konustu. Ama kanama onleyici herhangi bi sey yapmadi. Su an asiri risk altinda miyim? Dunden beri kafam karisik. Yardimci olabilir misiniz?