Zmrt ayy inanmıyorum ne sorumsuzluk,Allah korumuş sizi.Şikayet ettiniz mi?Ölümle sonuçlanabilirdi bi yaptırımı olmalı bunun doktora kimlere emanetiz ya.😐Birkaç kişiden daha duydum bunu.Benim doktorum tamponları çıkarırken çıkarıyorum diye söyledi ama doğum yapalı 2,5 ay oldu ayaktayken rahmimde dayanılmaz bi baskı ve ağrı oluyor bebek kucağımda uzun süre kalınca bi gazlı bez faciası da ben yaşamam inşallah😒gerçi doğumdan sonra 2,3 kez dikiş kontrolüne gittim ama ağrı sonradan olmaya başladı.😔