Hercai88 yarım gün olarak gidebilir bence, dediğiniz gibi dil açısından da iyi olur. Şuan imkanım olsa ben de gönderirdim kreşe, brnim kızım da 26 aylık. Bu pandemi süreci çok zor oldu gerçekten.evde etkinlik falan yapıyoruz sürekli ama yaşıtı kimse yok hatta çevremizde çocuk bile yok çok sıkılıyor maalesef.