Hercai88 Oğlum 21 aylık, pandemi olmasaydı yavaş yavaş oyun gruplarıyla başlayıp şubat gibi de kreşe vermeyi düşünüyordum işe başlamak için. Ancak etrafımızda kreşler açılmadı. Gecen hafta bir anasınıf öğretmeni kendi çocuguna 3 yaşa kadar kendisinin bakacağını söyledi. Kafam iyice çorba oldu. Oğlum çok sosyal ve evde ben ona arkadaş olamıyorum gayet farkında benim onunla oyunlarım keyif vermiyor gibi. Yarı zamanlı olarak başlanabilir sanki.