pasabeyy 1prensannesi_ genelde ilçelerdekiler burda doğum yapıyolar zaten hep ben sevgi hastanesinde doğum yaptim
1prensannesi_ pasabeyy aaa ne güzel maşallah arabayla gelirken sahil kenarları mükemmeldi ya bayıldım oralara inş oğlum biraz büyüsün sadece gezmek için gideceğim mutlaka
1prensannesi_ pasabeyy anladım canım Fatsa ilçesinde doğum yapacaktım ben ama yer yokmuş o zamanlar beni ambulans ile orduya götürdüler
pasabeyy Burda zaten bi sabık bi boztepe var başka adam akıllı gezmeye yer yok varda hep ilçelerde ben yıldım artık sahilinden selalesinden