Kizlar dun gece cami actim oda çok havasızdi sıcağa gelemiyor zaten dedim gunduz sıcaktan kavruluyoruz bari gece rahat uyusun üstünde yarim kol zıbın altındada pijama vardi ya ben cami açık bırakıp cocugu emzirirken uyumuşum sabaha karşı 1 kere öksürdü acaba usutmusmdur ordu da yaşıyorum malum karadeniz bölgesi hemen önlem almak için tavuk suyu falan kaynatıcam bugün