Yaa şimdi kendimde işe yarayan bir şey yazacağım ama belki benim psikolojik olmuştur. Belki size saçma gelebilir. Benim anne tarafı koronadan gelemeyip bana hep hediyelerinin yanında petibör bisküvi yolladılar sütün bol olsun deyip. Annem de bana her emzirmeden hemen sonra yanında hangi içecek varsa onunla birlikte 3-4 tane bisküvi yedirdi. Hiç inanmadan zorla yedim. İnanın gözle görülür faydası oldu. (Arada tahin-pekmez de yemiştim her gün) şimdi ise kuru incirin faydasını görüyorum. Az azalma hissedeyim hemen incir uyutması yapıyorum. Bunların yanında uykunun çok faydası oluyor. Bir de instagram annelerinden birinden okumuştum bebeğin kafasındaki koku süt üretimi için anneyi uyarıyormuş. Zaten kokusunu sevdiğimi çok koklarım da kafasını özellikle içime çeke çeke kokluyorum hiç şapka takmıyorum ☺️ Belki size de faydası olur. Anneler hep mutlu olsun 😍😍😍