CigdeminMevasi bence kaldırmayın o acıkınca kalkar sarılık riskidi yok 🤷🏻♀️ Okuduğum Bir kitapta gece uyandırıp beslemenin bir zamandan sonra çocukta alışkanlık yaptığını ve bu sebepten ileride tek uykuya geçemedikleri yazıyordu. Şey diyordu hatta sizde gece uyandıgınızda karnınız aç olur ama yemek yememeniz gerektiğini bilirsiniz. O yüzden gece kaldırmıyorum kendi bazen iki kere kalkıyor bazen hiç kalkmıyor. 4 aylık oğlum 🤷🏻♀️