Sadece bir icki, evde kalmasında nasıl bir sakınca olabilir ki? Inancınız gereği icmiyor olabilirsiniz ama evde bulundurmayacak kadar korkunç bir şey olduğunu ilk defa duyuyorum. Onemli olan niyettir içmiyorsanız ve icmeyecekseniz herhangi bir sorun olmasa gerek