Sevdasoylu kardeşim bunu benim eve getirdi gitti bidahada almadı. Şimdi bunu dökmeye karar verdim ama üstünde 10 yıllık fln yazıyor. İçkiden anlayan varmı bunlar pahalımı? Şimdi dökersem ve pahalı bişeyse burnumdan getirir ona göre dökcem.
MinervaEva Sevdasoylu Bundan bir kaç sene önce 200 kusurdu su an net olarak bilmiyorum. Guzel yillanmis bir viskidir. Kardesinize sorun oncesinde yine isterseniz😊
MinervaEva Sevdasoylu Haha biraz ozellikli bir viskidir bu. 10 sene yillanma suresi var bir kere. Kaliteli alkol seven insanlar uzulecektir dokuldugune🙈
Bulutbey Sevdasoylu 😂 lütfen o bir viski. Alt tarafı bir şişe içki değil.. evde durdun istemiyorsanız dökmeyim kargoyla bana gönderebilirsiniz 🤣🤣
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sevdasoylu Adını google yazınca direk çıkıyor. https://veviski.com/ardbeg-10-tadim-notu/
Tnshmszynp Sevdasoylu kesinlikle rahatsız edici. Dökün gitsin. Kardeşinizin günaha girmesini de bu seferlik önlemiş olursunuz en azından.
Melegm_tek Sevdasoylu bence evinizde içki bulundurmayın içmek isteyen dışarıda içsin. Evin bereketi kaçar kardeşimde olsa evimde asla bulundurmazdım.
Sevdasoylu Melegm_tek haklısın. Sürekli aynı şeyi yapıyor artık rahatsız oluyorum aslında döksem bidaha yapmaz belkide.
gezentianne Melegm_tek öfff 😅 bi gidin ya kadın bunu düşünemiyor mıu 😀 evimde her daim misaifrler için içki bulundurdum bereketimiz de kaçmadı çok şüküüüürr
Avsininannesi15 Cok guzel viski isterseniz atin ama dokmek yerine kendisine versenize yada aticam gel al deyin