Nscaslan34 aynı sorun bendede vardı ve makat çatlağı oldum. Artık dışkım nırmale dçnmüş olsa da acı devam ediyor. Ve çatlak ilerlerse de sonu basur. Kabızlık problemim nasıl geçti derseniz kurı kayısı, incir, kuru erik, ve booolca su içerek hallettim. Yazın yaptığım konsantre kayısı marmelatlarım varsı onları sulandırıp içiyorum. Sabahları aç karnına dere otu basur ve kabızlığa iyi geliyor hemde süt arttırıcı. Çok fazla su için. Umarım faydası olır. Hem meyve kuruları ve su beraber içince zayıflamaya da yardımcı. Kefir de iyi geliyor arkadaşlar.