Ruzgarbaby benim kızımda 2 günlükken 6 gün yoğun bakımda kaldı sarılık değeri 18 di. Ayrıca kanında enfeksiyonda çıkmıştı antibiyotik tedavisi gördü. Lütfen sık sık süt sağıp gönderin. Yapabileceğiniz en güzel şey. Moralinizi yüksek tutun lütfen. Bebişinizin size ihtiyacı var. Yoğun bakımdan çıkarırken yaşadığım duyguyu tarif edemiyorum. En kısa zamanda sizde kucağınıza alacaksınız inşallah.