2 gün doktora kontrole gittiğimde sarılık olduğunu ve değerinin 14.4 olduğunu öğrendik ve değeri 17 olursa yatırırım demişti bol bol emzirmemi söylemişti. Bugün yeniden kontrole gittik ve değeri 18 olmuştı yemidoğan yoğun bakımına yatırdı. Lütfen dua edin bi gece bile ayrı kalmak ne zormuş allahım sen yardım et herkese Allah kimseyi cocuğunun yokluğuyla sınamasın 🙏🏻🤲🏻