ayazasaf Sahra0705 hipp combiotic kullanmıştık çok iyi gelmişti gazına. İlk başta evolvia kullanmıştık çok iyiydi ama gaz yapmıştı sonra aptamil önerdiler bin pişman olduk hippte çareyi bulduk.
Fatosveaselbebek Sahra0705 hmm benim doktorum ebem de evolviyayi tavsiye etti ama cok piyasada bulamadim snr bursuru mama degistim sma cok kotu bebelak cok cok kotu aptamil hem icinde seker var hemde gaz yapiyor hipp de iyi ama pahali
Sahra0705 Fatosveaselbebek evet hip combiotic güzelmiş baktım da bende onu kullanmayı düşünüyorum evet biraz pahalı