Sahra0705 Kızlar bebeğin 4 ayılık bebelac gold kullanıyorum ama artık içmek istemiyor bunu başka önerebileceğiniz gaz yapmayan mama neler bide gazlı kızım yardımcı olursanız sevinirim. 😘
Fatosveaselbebek Sahra0705 hipp evolviya guzel hipp pahali biraz ama ben ikisindende memnun kaldim bebelak gold aldim camur gibi sikayet etmistim tuketici hattina beton gibi kaliyordu
Fatosveaselbebek Sahra0705 hmm benim doktorum ebem de evolviyayi tavsiye etti ama cok piyasada bulamadim snr bursuru mama degistim sma cok kotu bebelak cok cok kotu aptamil hem icinde seker var hemde gaz yapiyor hipp de iyi ama pahali
Sahra0705 miraninannesi18 sma aldık 4 kere içti bağırsakları doldu hastanelik olduk lavma yaptılar o yüzden yeni aldığım kutu öylece duruyor 😔