Philips avent iyi ancak ben şu süreçte emziğin hiç sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Durmadan yere düşecek ve yıkamaya çalışacaksın zaten her şeyi ağzıyla inceliyorlar bir de emziğin enfeksiyon kaynağı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca emziğe alışan bebeğin diş dudak yapısıda bozuluyor. Bunun yanında ben tutsun çok istemiştim sadece Philips aventi tuttu onu da bütün gece emmek istedi çıkartınca hemen uyanıyordu ve ağlıyordu üstüne meme reddi oldu emzik yüzünden beş aylıktı dokuz saat aç kaldı meme istememişti. Bence bebeklerin emzik almaması gerekiyor naçizane deneyimlenmiş tavsiyem.