Serpil123455 bizde öyleyiz canım bittik artık ama 2 gündür çözümü dışarda bulduk. Bizim en büyük problemmiz gece uykusuna geçiş. O yüzden 9 gibi dsari cikaeyoruz 2 gündür bebbek arabasyla yaklaşk 2 saat yürüyüş sonunda uyuyor ve eve mutlu geliyoruz maşallah umarım bisnure bizi böyle idare eder 😀