zeynan DBaybars Sonradan çıkıyor. Kabuk bağlıyor, düşüyor, yara oluyor, kanıyor.. Böyle bir döngüden sonra iyileşiyor. 1 yaşında anca iz oluşuyor.
Emir1806 iki_prens_annesi_ yani iz olmaaımı gerekiyo büyüyene kadar bizlerdede var mesela kolumuzda. Oğlumda yok ama hiç iz 7 yaşında
Kerevizkafa Emir1806 olduğu tuttuğu anlamına geliyo iz yoksa verem savaşa gidin test yaptırın tutmamışsa tekrarlanıcak demişti bize
Kerevizkafa DBaybars 2 ay sonra iz çıktı bizde vurulurkende sağlık ocağımız 6 ay içinde çıkmazsa verem savaşa gidip kan verin tutmamışsa tekrar yapılsın dedi
Balkzm_0604 DBaybars kuzum aynı anlattıpın gibi oldu kızıma son zamanlarda bakmadım mdiz yoktu cuma günü 3 ay olacak kızım 1 ay geçmiş üstünden Ben eveye sordum tutmama gibi bir şeyi olmaz dedi