Merhabalar anneler, kızımın verem aşısını yaptırmıştık 1 hafta önce, ilk gün sinek ısırığı gibi kırmızı bir nokta vardı, sonraki gün geçti ve hiçbir iz kalmadı, şuan bakınca nerden vurulduğunu bile anlayamıyorum. 1 ay içinde iz çıkma ihtimali var mı? Yoksa aşı tutmamış mı acaba?