Damlaakin benim kızım o kadar büyük değil 4 aylık sadece anne sütü alıyor, sütüm var doyuyor eminim ama kilo alımı hep düşük. Burdaki postları ağzım açık okuyorum ne bebekler var maşallah diye 😂 doktora gittiğimizde biraz zayıf ama mutlu bir bebek dedi, gün içinde tuvaletini uykusunu falan sordu mamaya başlatmadı. Hep aklıma geliyor acaba mama versem kilo alır mı diye ama almayan bebek ne mamayla ne başka şeyle alıyor. Ayrıca annem küçükken beni aşırı zorlardı yemek konusunda ve ben çok iştahsızdım çok da zayıftım. Ne zaman beni kendi halime bıraktılar o zaman yemek yemeyi çok sevdim. Hala zayıfım ama çılgınlar gibi yiyorum. Sen de bırak zorlama o istedikçe yer zaten hem bilinçli yemesi de çok önemli gelişim açısından. Son olarak sen çok iyi bir annesin, elinden geleni yapmışsın doktora götürmüşsün, bebeğin için çaba sarf ediyorsun. Dışarı çıktığında etrafına bak her insan, her çocuk ne kadar farklı birbirinden. Bu farklılıklar da daha bebeklikten başlıyor yani hepsinden tombiş olmasını bekleyemeyiz demek ki bizimkiler de biraz minyon tipli olacak 💕