Damlaakin Asla kötü bir anne değilsiniz. Aksine bu uğraşlar, endişeler çocuğunuzu ne kadar önemsediğinizi gösteriyor. Bebeğinizin iştahından siz sorumlu değilsiniz, iştahsız bebek olabilir. Eğer bir rahatsızlığı yok dendiyse öyle böyle enerjisini alır, merak etmeyin. Belki daha minyon daha ince bir çocuk olacaktır, her şey istatistik değil. Benim bir arkadaşım ince yapılı ve gayet sağlıklı. Annesi de yenidoğan hemşiresi. Küçükken annesini delirtirmiş yemeyerek ve hep zayıfmış ama yapısı öyle ve hiçbir sorun yaşamamışlar.