Woody Kocayanakannesi Mama sandalyesi joie mimzy Önlükler mycey büyük boy olandan, bir de silikon alacagım Meyve sebze emziği yine mycey Alıştırma bardağı Avent Pişirme aparatı İkea Kutulu kaşık Mycey Henüz bunları aldım
Lizbon Kocayanakannesi wee babynin kaşığını almıştım sadece tabak vs almadım evdeki kaselerime koydurup yedim çokta matah bir şey değil şahsen bana göre 🙅🏼♀️
Kocayanakannesi Lizbon tabak konusunda ilk etapta haklı olabilirsiniz, sonrasında kendileri yemeye başladığında lazım olabilir sadece. Teşekkürler 🥰
Kocayanakannesi Duygusm çok teşekkürler tel süzgeç aklıma gelmemişti açıkçasıı. Onu nerden aldınız acaba?
Duygusm Kocayanakannesi Marketten 😊 özellikli bir şey olmasına gerek yok, sebze çorbalarını iyi süzmesi yeterli.
Kocayanakannesi Giraysmom20 çok teşekkür ederim bende kollu önlüklerden tercih etmeyi düşünüyorum ama belki tadım aşamasını geçip öğünlere başlayınca alırım onu ☺️
Giraysmom20 Kocayanakannesi ben şimdiden aldım ebebekte indirim vardı 10 liraya düşmüştü kaçırmadım 😂
Giraysmom20 Woody tabağını almam yeterli bence kasesi aşırı büyük o yüzden kase olarak ben mycey Kapaklı kase aldım o daha çok işime yaradı
Kocayanakannesi Sunay10 genelde yoğurt, kabak, havuç, patates, elma, muz, şeftali vs diye gidiyor canım. Bu şekilde başlaman yararına olucaktır, bir şey kaybetmezsin
Hunilianne Kocayanakannesi tadimlar için buharda pişirme aparatı ve cam rende. Oyalamak icin meyve emziği. Mamajoo uzun kaşıklar, yoğurt mayalamak icin minik kavanozlar, her tarafını kaplayan geniş önlükler. 8. Ay itibariyle eline vermeye başladım mama sandalyesinin masası tabağımız oldu🙃
Deletedmom348 Kocayanakannesi Ben oioi nin kaşık tabak vs. Aldım. Fakat ebebekten babyplus bebedor falan da aldım. Silikon sıkma kaşık falan aldım. Hep falan diyorum çünkü kullanmadım daha. İyi gibiler. Cam rende aldım. Bal kabağı bulucam başlıcam 14 gün sonra