merveikra Ben cam şişede satilan günlük sütle mayalıyorum yoğurdumu. Anlatayim nasil yaptigimi. Önce sütü kaynatiyorum daha sonra tencerenin ağzını kapatmadan soğumaya bırakıyorum 15 dakika yada 20 dakika sonra parmağımla sıcaklığını kontrol ediyorum parmaginizi ilk değdirdiğinizde yanmamasi gerekiyor 5 e kadar sayin 5. De yaniyorsa sütünüz mayalanmaya hazır demektir. Maya olarak kullanacaginiz yoğurdun üzerine birazcık kaynamış süt dökün ve karistirin daha sonra sütün içine yavas yavas dökün ve hafifçe sütünüzü karıştırın küçük kaplara koyun ve kapaklarini kapatin. Hepsini bir araya toplayip çok güzel bir sekilde sarin 2 kat sarin ki güzel mayalansin 3 bucuk saat sonrasinda yoğurtlarinizi alip dolaba kaldirin ertesi gün afiyetle yiyebilirsiniz😊