Bizimde 3 aylık herkes erkenden yaptırın dedi çabuk iyileşir az acır rahat olur gibi şeyler bizde kalktık sünnet için çocuk cerrahına gittik aslında biz sünnet için de ücret ödemiştik bir daha gelmeyelim pandemi var diye ama doktor biraz inceledi kilolu olmamasına rağmen pipi etrafı şişkin olduğu için pipi küçük duruyor dedi ve şimdi sünnet edersek küçücük düğme gibi birşey kalacak orda yapışmaması için sürekli masaj yapmanız gerekir dedi onun için şuan önermiyorum dedi 6. Aydan sonra gelin tekrar bakarız dedi ama hastane çok kalabalık sünnet sırası baya oluyor pandemiden dolayı belki ileriki zamanda yaptırırız. Yani sünnetten dolayı küçük görünen pipiler normal hormon ile alakası yok.