13 aylık oğlum var 3 aylıkken sünnet ettirdik sonra pipisinin çok küçük olduğunu fark ettim ama daha bebek diye normal denildi bu zamana kadar pandemi su bu derken götürmedim dün çocuk endokrine gittik boyu ölçüldü gerçekten küçük olduğu kanıtlandı testler istedi bugün sonuçlar çıktı total testesteron, fsh, Lh değerleri hepsi çok düşük çıktı şimdi bir test daha yapıp tedaviye başlanacak böyle bisey basına gelen var mı ne yapacağımı bilmiyorum 😭😭