Aselinannesii6 HemsireAna bende 3 ay öyle yatırdım 3 ay oldu bıraktım birden zaten hep kollarını çıkarmaya çalısıyodı son zamanlar alışması kolay hemen adapte oldu kundaksiz yatmaya :)