Melinamm Pineapple20 acibademdemi dogum yaptiniz? Bende orda dogum yaptim paketin icerisine dahil diyetisyen ama ben anne icin zannediyordum 🙈😂 bebek icinmi bu ?
Pineapple20 Melinamm yok ben medikal parkta yaptım. Anne ve bebek için yazıyordu ama yine de bi kontrol edeyim 😊
Pineapple20 Deletedmom414 yani sanırım öğünleri planlayacak ben de çok Bilgi sahibi değilim. Bana verdikleri broşürde ek gıda döneminde bir kez ücretsiz diyetisyene gitme hakkı yazıyordu. Ben de kendimce böyle düşündüm 😁🤷♀️
Melinamm Pineapple20 valla ben unutmustum simdi iyi oldu hatirladigim o hakkimi kullanayim bari )) kilo aldim fena zayiflamak istiyorum gobegim gitmiyor gitmiyor yaa deliricem valla sanki bitek ben boyleyim 👀🙄
Deletedmom414 Pineapple20 neyse olmadı kendin gidersin bebek için olmazsa bile. İhtiyacın varsa tabi🥰
lilosbebek Deletedmom414 Biz de mama ağırlıklı gidiyoruz sütüm çok çok az 3. ay kontrolünde doktorumuz 5. ayda ek gıda ya başlayacağımızı söyledi sanırım önce tadımlar yapılacak Doktorunuzla görüştünüz mü bazıları 6. aydan önce önermiyor çünkü
Bse Bende başladım hero baby sütlü prinçli kaşık mama,tarhana çorbası,yoğurt,elma püresi vermeye başladım
Bse Deletedmom414 ilk başta bi istemedi sonra sevdi,zeytinyağ koyuyorum bir çay kaşığı salça koymuyorum öyle içiyor
e_ckucukunal Melinamm bende aynısını yapıyorum minik minik damalatıyorum meyvenin suyundan nasıl hoşuna gidiyor 😊
Melinamm e_ckucukunal dimi 🙈 benim annem bize daha 40imiz cikinca hemen visne fln damlatiyormus tabii biz köyde doyduk bahceden meyve yemisiz :) ne guzel diyorum keske benimde cocugum koyde buyuse 😔
Ayseecrin Deletedmom414 evet bncede bizim.doktorumuz önerdi yoğut 3 gün 3 gün sorna da havus püresi 3 gündü sorna da kabak alerjiyee dikkat edin