Deletedmom414 sütüm 2. Ayda bitti. Tamamen mama ile devam ediyorduk. 4,5 aylıkken mama reddi başladı ve mecbur kaldım ek gıdaya başlamaya. Doktorumun tavsiyesi ile. Ev yoğurdu 1 çay kaşığı ile başlayıp, 10-15 gün sonra 1 çay bardağına çık dedi. Patates-havuç/ patates-havuç-kabak/ patates-havuç-kabak-semizotu… böyle böyle ekleyip çıkararak çok az az başladım. Tel süzgeçten geçirerek verdim ilk 15 gün kadar, sonrasında ezerek verdim. Ben meyve de verdim, sebze de. Benimki ikisini de sevdi. 1 ay sonra bebek tarhanasına geçtim. Yayla çorbası, mercimek çorbası hepsini yedi. Şuan 8 ay 1 haftalık, kuzu incik, köy tavuğu, balık, kuru fasulye tüm sebzeler herşeyi tuzsuz salçasız olmak kaydı ile veriyorum çok güzel yiyor maşallah 🧿 ama o kadar sabırsızlanmayın derim günde 3 öğün hazırlamak hiç de kolay olmuyor ☺️