Seda1635 TugsemEce benimde böyle oluyor doğum yapalı 20 gün oldu, iki gündür görüyorum dikişlerin peçeteye gelişini, tamamen iyileştiniz mi şimdi nasılsınızz
Arasannesi Tmy 49 gun evvel dogum yaptım bende.7 gunde hıc agrım sızım kalmadı.15 gunde de dıkıslerım dustu