şuan da çok şaşkınım gerçekten dikişler o kadar ağrı sızı yapıyor mu diye?!! Benimde 20 ye yakın dikişim var iç dış çocukla kendi mi yataktan sürükleyerek kalktığım zamanlarda oldu ama dediğiniz gibi ağrı sızı çekmedim!!! 36 gün oldu dikişlerim 1 haftadır düşmeye başladı! Teyzemde çok acıdığını acısını hafifletmek için tuzlu suya oturduğunu söylemişti yara daha çabuk kapansın diye daha doğrusu! Ama denemedim ağrım sızım olmayınca! Geçmiş olsun hepinize!