Bohemmom bem ayırdım 5,5 aylıkken ve iyi ki ayırmışım bu kadar mı fark eder çocuk bizden rahatsız oluyomuş resmen daha uzun uyuyor. Yanımızdayken mık dese meme veriyodum şimdi odasında duyuyorum mıkırdanıyor ediyor 5 dk en fazla kendi kendine geri uyuyor